Fotboll

Grupper · 17543 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1304584

Sv: Allsvenskan
och ikväll är vi alla GIF Sundsvall supportrar. Så att vi får öpnna Norrlandsfönstret i Allsvenskan igen.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Allsvenskan
ante08: Perfekt väder för Norrlandsfotbollen iallafall.
Giffarna har en klar fördel!

Sv: Allsvenskan
ante08: Kanske dags att stänga Norrlandsfönstret för gott?;)

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Messi hade nog fått straff där.
Sidan sköts av: Forumledarna