Tycker det är alldeles för dyrt, för 5 år sedan hade summan varit rimlig, han är inte 23 år längre. Dessutom så kan man få bättre spelare för den summan, det snackas om att flera engelska lag är ute efter Benzema. Där skulle Liverpool göra ett klipp.
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Tycker det är alldeles för dyrt, för 5 år sedan hade summan varit rimlig, han är inte 23 år längre. Dessutom så kan man få bättre spelare för den summan, det snackas om att flera engelska lag är ute efter Benzema. Där skulle Liverpool göra ett klipp.