Fotboll

Grupper · 17514 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1330420

Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Nja det känns som de stora avancerar, Arsenal är väl i och för sig lite skadedrabbat, men kul om Leeds kan skrälla å givetvis om Everton försvinner :)

Svarskommentarer

Sv: FA-cupen/Ligacupen
renen: Shit, såg det nyss att Roy fått dojjan!

Helt rätt även om jag tycker synd om "the nicest man in fottball"

Sv: FA-cupen/Ligacupen
renen:

0 - 1 på Straff på Emirates

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna