mattias - 74: Nja det känns som de stora avancerar, Arsenal är väl i och för sig lite skadedrabbat, men kul om Leeds kan skrälla å givetvis om Everton försvinner :)
Inlägg: 1330420
Svarskommentarer
Sv: FA-cupen/Ligacupen
renen: Shit, såg det nyss att Roy fått dojjan!
Helt rätt även om jag tycker synd om "the nicest man in fottball"
Helt rätt även om jag tycker synd om "the nicest man in fottball"