Fotboll

Grupper · 17543 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1355594

Sv: Premier League
Rytter:

Gerrard fick iaf rött kort, minns den situationen och han hade också kunnat blivit avstängd med all rätt. Men nu var det rooneys senaste tilltag vi diskuterade, 3 domare på planen och ingen ser armbågen? Märkligt tycker du inte? den var ju så tydlig.

Svarskommentarer

Sv: Premier League
mattias - 74:

Det var framförallt som svar till Sylf's påstående "...men Rödnäsans lag bedöms annorlunda än alla andra, därför spelar han" som jag skrev denna jämförelse.

Jag hade inte sagt något om det blivit avstängning för den armbågen, men samtidigt är inte Rooney den första (eller den sista) som kommer att komma undan avstängning för något som av många anses som tydlig avstängning.

Du kan ju roa dig med att kolla youtube och se vad Gerrard har kommit undan med genom åren. Här har du ett smakprov t.ex:

www.youtube.com/watch?v=gFhmUbHbW2o

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.

Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna