Ha ha du är för rolig du, jag hade ju hoppats på en kommentar kring din "känsla" och "bild" av United och att dom fått överlägset mest tilldelade straffar sedan PL startade.
Hade även hoppats på en kommentar kring de olika FA fallen tidigare i diskussionen och ifall du även där tycker att United har blivit förfördelade även där.
Men jag glömde ju att du är den som gillar att slänga ur dig alla möjliga påståenden för att sedan dra dig undan.
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Mer huvudbry för Fergie.