Fotboll

Grupper · 17542 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1358678

Sv: Premier League
sylf:

" Ang Nani läste jag nånstans att det inte var så farligt "

Aj säger jag bara. Starkt av Carragher att be om ursäkt i Uniteds omklädningsrum efteråt. Se länk. Känsliga tittare varnas.

Svarskommentarer

Sv: Premier League
mattias - 74:

Ja det är stort av Carragher. Dock kan jag inte hålla mig ifrån att kommentera Gerrards beteende, vad fan håller han på med? Ska man verkligen som lagkapten vara frame på det sättet hos domare och en skadad spelare och antyda att han filmar/förstärker i den situationen?

Nog för att Gerrard inte är någon favorit hos mig, och detta beteende gör att han sjunker ännu mer på skalan.

Rött kort direkt för denna tackling hade varit på sin plats, precis som situationerna där Maxi och Rafael var inblandade skulle gett hårdare bestraffning. Tyckte nog att domaren höll lite väl hårt i sina kort i denna match.

Matchen är det inte så mycket att säga om, helt rättvis seger till Liverpool. Det var klasskillnad igår och Liverpool spelade riktigt fin fotboll.

Vårt mittförsvar utan Vidic,Rio och Evans känns inte riktigt helt säkert.

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.

Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna