Såg att även Avram Grant blivit avstängd 2 matcher för att ha kritiserat domaren. Är det nån ide att vi har domare snart om inte spelare eller tränare får uttrycka sitt missnöje, till saken hör ju det att domarna allt som oftast är riktigt bedrövliga och då måste man få gnälla eller?
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Såg att även Avram Grant blivit avstängd 2 matcher för att ha kritiserat domaren. Är det nån ide att vi har domare snart om inte spelare eller tränare får uttrycka sitt missnöje, till saken hör ju det att domarna allt som oftast är riktigt bedrövliga och då måste man få gnälla eller?