Kan det vara så att Rooney förväntas bli avstängd för att han gjort så här tidigare. Dock tycker jag det är löjligt iaf. Man måste kunna få svära, I Sverige infördes väl nån regel där du kan bli varnad om du ex svär vid missad målchans. Pinsamt löjligt.
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Kan det vara så att Rooney förväntas bli avstängd för att han gjort så här tidigare. Dock tycker jag det är löjligt iaf. Man måste kunna få svära, I Sverige infördes väl nån regel där du kan bli varnad om du ex svär vid missad målchans. Pinsamt löjligt.