Fotboll

Grupper · 17542 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1371626

Sv: Premier League
T T: Jag tycker det helt ärligt är skitlarvigt att man som en vuxen människa inte ska få svära på en fotbollsplan. Svordomar är en naturlig del av språket för att uttrycka starka känslor, det kan och ska man inte försöka censurera bort.
Sedan att man i pojk- och flickfotboll varnar för svordomar har jag inget emot, men att en fullvuxen spelare inte får säga "sånt jävla grymt mål du gör!" till en lagkamrat, det är, som någon så fint uttryckte det, moralpanik i bregottfabriken.

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.

Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna