T T: Fast efter några års trimmande så fungerar det väl lite bättre idag än vad det gjorde då. Att få gult kort när man bränner öppet mål kan vara nog så provocerande =)
Däremot skulle det vara intressant att se den där regeln på elitnivå. Det är ju ändå där mest barn huserar på matcherna.
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
T T: Fast efter några års trimmande så fungerar det väl lite bättre idag än vad det gjorde då. Att få gult kort när man bränner öppet mål kan vara nog så provocerande =)
Däremot skulle det vara intressant att se den där regeln på elitnivå. Det är ju ändå där mest barn huserar på matcherna.