Fotboll

Grupper · 17526 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1381394

Sv: Premier League
Greven:

Byter tråd, detta var viktigt...

Svarskommentarer

Sv: Premier League
mattias - 74: Ja, klassmålvakt. Även om jag inte är en merseysider vore det kul för PL om dom tog sig tillbaka till den absoluta toppen.  Öht vore det roligare om det var 7-8 lag som slogs om top 3 och framför allt titeln än de 3 som varit nu i snart 20 år. Det är egentligen konstigt att Pool misslyckats så länge att strida om titeln  med tanke på de tidigare meriterna även om CL-vinsten är ett rätt kraftigt plåster.

När nu QPR och Norwich tog sig tillbaka i år vore det kul om Leeds lyckas gå upp nästa år. Fler Tipsextralag till PL!! Wigan och Bolton m fl får ursäkta ;-)

Redigerad kommentar


Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna