Fotboll

Grupper · 17529 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1381394

Sv: Premier League
Greven:

Byter tråd, detta var viktigt...

Svarskommentarer

Sv: Premier League
mattias - 74: Ja, klassmålvakt. Även om jag inte är en merseysider vore det kul för PL om dom tog sig tillbaka till den absoluta toppen.  Öht vore det roligare om det var 7-8 lag som slogs om top 3 och framför allt titeln än de 3 som varit nu i snart 20 år. Det är egentligen konstigt att Pool misslyckats så länge att strida om titeln  med tanke på de tidigare meriterna även om CL-vinsten är ett rätt kraftigt plåster.

När nu QPR och Norwich tog sig tillbaka i år vore det kul om Leeds lyckas gå upp nästa år. Fler Tipsextralag till PL!! Wigan och Bolton m fl får ursäkta ;-)

Redigerad kommentar


Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.

Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna