Man Citys senaste investering. Av känd anledning har vissa uppgraderingar i fasciliteter länge varit ett önskemål, varför City nu låtit vaktmästeriet på stadion ombesörja de nya behoven som uppstått vid sidlinjen (se länk). Vaktmästarens egna ord: "Synd bara att den målades i fel färg, för övrigt hoppas jag att fönstret snart stänger, vi går på knäna". Längst ned i bild ses konturerna av en belåten Mancini
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Man Citys senaste investering. Av känd anledning har vissa uppgraderingar i fasciliteter länge varit ett önskemål, varför City nu låtit vaktmästeriet på stadion ombesörja de nya behoven som uppstått vid sidlinjen (se länk). Vaktmästarens egna ord: "Synd bara att den målades i fel färg, för övrigt hoppas jag att fönstret snart stänger, vi går på knäna". Längst ned i bild ses konturerna av en belåten Mancini
Hämtat från Liverpools svenska fans forum ;)