Fotboll

Grupper · 17564 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1412569

Sv: EM-kval
Portello: Det är ju det spontana intrycket man får. Känns väldigt dumt, men det kan säkerligen ligga något i det. Plus att han som kapten inte kan gå omkring och sprida negativ energi omkring sig, som han ju faktiskt gjorde i förra matchen.

Svarskommentarer

Sv: EM-kval
Kattgubben: Det är alltid så att det är strul kring Zlatan på planen. Han är ju otvistat en jävla bra spelare. Men hans medverkan har inte höjt svenska landslagets prestation på väldigt länge.
Låt Zlatan stanna i Italien och bidra till att sanera det landets ekonomi.

Sv: EM-kval
Kim drar in i floskelträsket. Fotboll är fotboll, bollen är rund, inget är logiskt och bara poängen räknas.

men han spelade med ett leende hela matchen. Fantastiskt.

Redigerad kommentar


Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna