Portello: Det är ju det spontana intrycket man får. Känns väldigt dumt, men det kan säkerligen ligga något i det. Plus att han som kapten inte kan gå omkring och sprida negativ energi omkring sig, som han ju faktiskt gjorde i förra matchen.
Kattgubben: Det är alltid så att det är strul kring Zlatan på planen. Han är ju otvistat en jävla bra spelare. Men hans medverkan har inte höjt svenska landslagets prestation på väldigt länge. Låt Zlatan stanna i Italien och bidra till att sanera det landets ekonomi.
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer