Fotboll

Grupper · 17565 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1412586

Sv: EM-kval
spud: Så här skrev Birro i sin krönika efter finlandsmatchen:

"Zlatan ser ofta totalt ointresserad ut sådana här matcher. Det är som om han längtar hem till Milano. Det är inte särskilt snyggt. Kanske borde man helt enkelt låta honom vila under sådana här matcher. Han är totalt ointresserad. Hans allt annat än helhjärtade engagemang är närmast provocerade utstuderat. Det är som att spela med tio man."

det säger tyvärr ganska mycket om Zlatan.

Svarskommentarer

Sv: EM-kval
NuMo: Var det inte Zlatan som sköt mot Finland och nån Martin slog in 2-0?

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna