Frisco: Jag skulle vilja se Zlatan i Toivonens position ifall vi spelar lika kompakt i EM. Toivonen lyckades väl med konststycket att vara underkänd i matchen trots att han avgör matchen.
Frisco: Snack. Vi hade vunnit med 10-0. Zlatan hade räddat tre onödiga straffar - i stället för Isaksson - som han gjort sig skyldig till nör han jobbade hem. Bra match helt enkelt. Alla andra hade sett förvånade ut, speciellt medspelarna.
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer