"Frankrike vill däremot inte möta Sverige – framförallt inte om vi spelar utan vår stora stjärna.
– Sverige är ett bättre lag utan Zlatan Ibrahimovic. Antingen spelar Sverige som ett lag eller för Ibrahimovic, medvetna om att han bara spelar för sig själv, säger Vincent Duluc på L’Equipe."
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Men nu jä... Fransk journalist hädar.
"Frankrike vill däremot inte möta Sverige – framförallt inte om vi spelar utan vår stora stjärna.
– Sverige är ett bättre lag utan Zlatan Ibrahimovic. Antingen spelar Sverige som ett lag eller för Ibrahimovic, medvetna om att han bara spelar för sig själv, säger Vincent Duluc på L’Equipe."