Fotboll

Grupper · 17564 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1444321

Sv: EM-kval

Men nu jä... Fransk journalist hädar.

"Frankrike vill däremot inte möta Sverige – framförallt inte om vi spelar utan vår stora stjärna.

– Sverige är ett bättre lag utan Zlatan Ibrahimovic. Antingen spelar Sverige som ett lag eller för Ibrahimovic, medvetna om att han bara spelar för sig själv, säger Vincent Duluc på L’Equipe."


Svarskommentarer

Sv: EM-kval

NuMo:

Ge oss en riktig mardrömsgrupp. Sverige spelar ju bevisligen bättre mot stora nationer.


Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna