Fotboll

Grupper · 17518 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1513721

Sv: Europa League
mattias - 74: Kan ju bli riktigt pinsamt för Liverpool det. Men man börjar ju vänja sig.

Svarskommentarer

Sv: Europa League

NuMo:

Nej nu är du en aning bitter ;)


Skämt o sido så är insatsen mot City senast riktigt bra, City fick 2 gratischanser av pool och gjorde 2 mål. Spelmässigt var Liverpool bättre under hela matchen. Nu fick man Udinese och Young Boys samt ett ryskt lag. Allt annat än gruppseger är fiasko anser jag ! Vinst mot Arsenal på Sön. Tvärsäker.

Aikdå? Ja Psv och Napoli i samma grupp. Kan bli roliga matcher men dom får nog svårt att avancera men man skall aldrig säga aldrig.


Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna