Vore intressant med ett nytt utlåtande från pajasen Mårts.. Kanske borde gnälla lite över att sistaplatsen i Karjala Cup inte ger lika mycket uppståndelse som det magiska vi varit med om ikväll.
Det bittra är att man inte såg matchen på plats. Är väldigt glad att jag lever under Zlatans karriär Heeelt magiskt.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Vore intressant med ett nytt utlåtande från pajasen Mårts.. Kanske borde gnälla lite över att sistaplatsen i Karjala Cup inte ger lika mycket uppståndelse som det magiska vi varit med om ikväll.
Det bittra är att man inte såg matchen på plats. Är väldigt glad att jag lever under Zlatans karriär Heeelt magiskt.