El Maco: 3:a nu, gick fort ner. Men det skiter jag i då jag inte mäter storheter i hur mycket uppmärksamhet man får av insnöade amerikaner som blir expert på något så fort dom ska skriva om det. Jag vet vad Zlatan gjorde och dumma amerikaner kan gott vara utan magin!
Ser inget stort i det alls att nämnas där, det är faktiskt 2012 också.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Ser inget stort i det alls att nämnas där, det är faktiskt 2012 också.