Fotboll

Grupper · 17587 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1575976


Svarskommentarer

Sv: Allsvenskan
T T: Och här är "straffet"...

Jo jag sätter ordet inom snuffar för 15000 är f-n inget straff utan ett skämt.

Nu skall dom ju kompensera de 10000 som betalat in sig så det blir ju lite mer men ändå...

En handfull matcher utan (hemma)publik och dess intäkter känns mer rimligt. Och då skulle klubbarna tvingas agera mot rötäggen för att inte själv sätta sig på pottan rent ekonomsikt.

Hoppas även att Mjällbys tillkommande kostnader för den extra matchen debiteras DIF.

Sv: Allsvenskan

T T:

Vad fan är det med Stockholmarna? Detta hade inte hänt i Växjö mellan Öster och Norrköping. Är man mer taskigt vaggade i 08 området eller vad fan är det?


Sv: Allsvenskan
T T: begåvat...

Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna