Onödigt spännande igår, Dortmund hade chanser och avgöra med b.la ett ribbskott från Lewandowski och en monsterräddning av Lopez men i det stora hela så var madrid bättre, trodde faktiskt dom skulle sätta 3:an
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Berka:
Onödigt spännande igår, Dortmund hade chanser och avgöra med b.la ett ribbskott från Lewandowski och en monsterräddning av Lopez men i det stora hela så var madrid bättre, trodde faktiskt dom skulle sätta 3:an
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar