Fotboll

Grupper · 17505 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1585710

Sv: Premier League
mattias - 74: Jösses vilket fegspel av Liverpool de 80 miniter jag såg. Man spelade bara av matchen.
United var inte den vanliga maskinen, men man saknar en kreatör när Rooney är borta. Jag hade velat se Kagawa eller någon utan träfötter springa för att skapa ytor för den osynlige van Persie. Giggs har passerat bäst före datum för ett par år sedan. Young bara sådär. Welbeck springer som en dåre, men...

Svarskommentarer

Sv: Premier League
J F K: Det stod ju mer än bara poängen på spel. Prestigen att vinna förstås enorm. I en "vanlig" match hade man förstås inte uppträtt på samma sätt.

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna