Fotboll

Grupper · 17591 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2360194

Sv: Premier League
Jonasson: Bra val är också TOTTENHAM-fan sen 30 år tillbaka i år blir vi farliga.

Svarskommentarer

Sv: Premier League
Saik-Småland: 30 år det har du gjort bra! Är själv 16 år och har varit spursare sedan födsel, var ner till London nu i maj och var på plats första gången, en otrolig upplevelse med en stämning som är svår att föreställa. Håller med, med Conte kan vi gå hur långt som helst

Sidan sköts av: Forumledarna