mattias - 74: jag var nöjd med 1:a halvlek men katastrof i andra, ni sköt 7 skott på mål i andra och sex gick in! Mycket medstuds och ett lag som agerade som juniorer ! Vet ej om ikväll men Betis är inte Liverpool på Anfield! Hoppas på lite flyt likt Liverpool i söndags!
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Vet ej om ikväll men Betis är inte Liverpool på Anfield! Hoppas på lite flyt likt Liverpool i söndags!