+ 4
Inlägg: 2529422
Svarskommentarer
Sv: Premier League
mattias - 74: Jag hejar på Chelsea sedan 1997 då jag fick upp ögonen för engelsk fotboll, men det går inte så bra för oss nu 🤣
Sv: Premier League
mattias - 74:
Snarare Liverpool i så fall. Det är sedan gammalt. Men ärligt talat kollar jag inte på de utländska ligorna längre. Däremot blir det DIF - MoDo ikväll.
Snarare Liverpool i så fall. Det är sedan gammalt. Men ärligt talat kollar jag inte på de utländska ligorna längre. Däremot blir det DIF - MoDo ikväll.
+ 4
Fy fan vad laget skämmer ut sig. 5 - 0 till Newcastle efter 20 min.