Fotboll

Grupper · 17514 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2529422

Sv: Premier League
Har vi några Tottenhamsupportrar här?

Fy fan vad laget skämmer ut sig. 5 - 0 till Newcastle efter 20 min.

Svarskommentarer

Sv: Premier League
mattias - 74: Jag hejar på Chelsea sedan 1997 då jag fick upp ögonen för engelsk fotboll, men det går inte så bra för oss nu 🤣

Sv: Premier League
mattias - 74: hehe jo.... :(

Sv: Premier League
mattias - 74:

Snarare Liverpool i så fall. Det är sedan gammalt. Men ärligt talat kollar jag inte på de utländska ligorna längre. Däremot blir det DIF - MoDo ikväll.

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna