Fotboll

Grupper · 17512 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2542541

Sv: Premier League
SuneMangs: Båda dessa lag var i nedflyttningszonen vid omgång 17. Båda var i league two för 5 år sedan. Det är en fairytale hur som :) Svensken Gyökeres spelar ju för Coventry och gör det väldigt bra! Tror det var 18 mål denna säsong och sen Luton då. De har Englands sämsta arena i efl ligorna så jadu tänk Håland i Luton nästa säsong xD

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna