Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2544745

Sv: Bundesliga
Rip Kirby:

Har lite svårt för Bayern, men inget allvarligt. Gillar dock att de förlorat två CL-finaler på ytterst dramatiska sätt mot engelska lag (1999 och 2008). Annars ett tröttsamt vinnarlag.

Svarskommentarer

Sv: Bundesliga
DJ Hemp:
"Har lite svårt för Bayern, men inget allvarligt. Gillar dock att de förlorat två CL-finaler på ytterst dramatiska sätt mot engelska lag (1999 och 2008).
"

2008 ska vara 2012 mot Chelski. Misstänker jag att du menar.

Sv: Bundesliga
Kommer bara vara neutral i framtiden.. Men även neutraler ville att Dortmund skulle vinna..

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna