+ 2
Inlägg: 2544745
Svarskommentarer
Sv: Bundesliga
DJ Hemp:
"Har lite svårt för Bayern, men inget allvarligt. Gillar dock att de förlorat två CL-finaler på ytterst dramatiska sätt mot engelska lag (1999 och 2008).
"
2008 ska vara 2012 mot Chelski. Misstänker jag att du menar.
"Har lite svårt för Bayern, men inget allvarligt. Gillar dock att de förlorat två CL-finaler på ytterst dramatiska sätt mot engelska lag (1999 och 2008).
"
2008 ska vara 2012 mot Chelski. Misstänker jag att du menar.
Sv: Bundesliga
Kommer bara vara neutral i framtiden.. Men även neutraler ville att Dortmund skulle vinna..
+ 1
Har lite svårt för Bayern, men inget allvarligt. Gillar dock att de förlorat två CL-finaler på ytterst dramatiska sätt mot engelska lag (1999 och 2008). Annars ett tröttsamt vinnarlag.