Bottenstriden känns skön. Ungefär som man vill ha den. Vet inte riktigt vad man ska tro om Utsikten. Har fått lite storhetsvansinne i och med första halvleken i Gävle senast. Tänker att vi potentiellt kan städa av både GAIS och UBK före uppehållet medan vi ändå är igång. Grundtipset är oavsett vad att Utsikten inte pallar distansen ut.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Bottenstriden känns skön. Ungefär som man vill ha den. Vet inte riktigt vad man ska tro om Utsikten. Har fått lite storhetsvansinne i och med första halvleken i Gävle senast. Tänker att vi potentiellt kan städa av både GAIS och UBK före uppehållet medan vi ändå är igång. Grundtipset är oavsett vad att Utsikten inte pallar distansen ut.