Fotboll

Grupper · 17589 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2546488

Sv: Superettan
eltifoso: "I botten sladdar forna storlaget Helsingborg tillsammans med bland annat Gefle. Det såg man inte komma.."

Helsingborg är väldigt oväntat men Skövde och Gefle känns rimligt.

Svarskommentarer

Sv: Superettan
Erol Ateceae: Kanske är så, blir väl för färgad av alla kollegor från Gävle som varje säsong pratar upp Brynäs som topplag och Gefle skulle till allsvenskan denna säsong (enligt dem)

De tystnar iofs oftast ju mer av säsongen som går

Sv: Superettan
Erol Ateceae: Verkligen otippat. Lite kul dock att följa HIF-supportrarnas som jag ser det rätt så övertydliga hybris. Uppenbarligen har man levt i den vansinnigt naiva tron att Hååiäff bara ska svepa serien. Nu lär ju detta knappast hända. Blir svårt nog att klättra upp några pinnhål i tabellen så man undviker ångest i bottenstriden. Jaja, den som lever får se 🙈😁😆

Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna