Var högst oväntat för min del att Brynäs skulle åka ur. Fanns liksom inte på kartan. Gefle bör nog försöka att etablera sig i SE igen först innan folk börjar tala om allsvenskt spel. Har väl egentligen bara dominerat i en match hittills (den mot Skövde på Gavlevallen).
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Var högst oväntat för min del att Brynäs skulle åka ur. Fanns liksom inte på kartan. Gefle bör nog försöka att etablera sig i SE igen först innan folk börjar tala om allsvenskt spel. Har väl egentligen bara dominerat i en match hittills (den mot Skövde på Gavlevallen).