Fotboll

Grupper · 17588 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2546784

Sv: Superettan
{10299}:

Förlåt, jag vill dig inget illa. Känner mig bara så jävla förbannad. Inte roligt att hålla på ett satans skitlag som GIF 🙈

Svarskommentarer

Sv: Superettan
DJ Hemp: Det är okej. Förstår hur du känner lol. Förresten har Gefle på en 12:e plats just nu, realistiskt?

Sv: Superettan
DJ Hemp:

" Känner mig bara så jävla förbannad. Inte roligt att hålla på ett satans skitlag som GIF 🙈 "

Har du provat att hålla på Leksand och Brage ;)

Sv: Superettan
Kunde ju lika gärna ha slutat 0-4 eller 0-5. Så jävla pinsamt alltihop. Vill egentligen inte se mer, men förväntar mig en rimlig förklaring till debaclet efter slutsignalen.

Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna