Nej, inte riktigt. Men känner vissa sympatier. Vi spelar ändå i samma serier. Har varit nära att flytta till Borlänge tidigare. Då hade jag fattat ännu mer. Men nu deppar jag bara med Hallenius svar som tyvärr inte säger särskilt mycket…
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Nej, inte riktigt. Men känner vissa sympatier. Vi spelar ändå i samma serier. Har varit nära att flytta till Borlänge tidigare. Då hade jag fattat ännu mer. Men nu deppar jag bara med Hallenius svar som tyvärr inte säger särskilt mycket…