Ja, det är väl realistiskt. Har tippat er lite högre och så kan det väl också bli. Men för stunden är jag bara så jävla besviken på GiF. Hade inte tänkt mig att vi skulle prestera så fucking uselt som idag. Mår fan illa av det här 🤮
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Ja, det är väl realistiskt. Har tippat er lite högre och så kan det väl också bli. Men för stunden är jag bara så jävla besviken på GiF. Hade inte tänkt mig att vi skulle prestera så fucking uselt som idag. Mår fan illa av det här 🤮