Erol Ateceae: Är ingen anglofil , anser dessutom att QPR är bäst(klädda) laget i London.
Men unnar West Ham att vinna ikväll, läste att det var 43 år sedan de vann nåt. Måste varit på Trevor Brooking o Billy Bonds tid. Namn man minns från Tipsextra :)
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Men unnar West Ham att vinna ikväll, läste att det var 43 år sedan de vann nåt. Måste varit på Trevor Brooking o Billy Bonds tid. Namn man minns från Tipsextra :)