Kan hålla med om att det är sjukt. Medveten om att jag har antytt annat här tidigare, så finns det ändå vissa nyansskillnader. Vill i första hand se matcherna. Framför allt skulle jag aldrig åka så långt som till Prag bara för att riskera att hamna i en cell. Sjukt som sagt.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Kan hålla med om att det är sjukt. Medveten om att jag har antytt annat här tidigare, så finns det ändå vissa nyansskillnader. Vill i första hand se matcherna. Framför allt skulle jag aldrig åka så långt som till Prag bara för att riskera att hamna i en cell. Sjukt som sagt.