{10299}: Nu när Biraghi gick ner utan kontakt insåg jag varför jag typ inte tittar på fotboll längre. Jävla kärringsport där det filmas mer än sparkas boll.
Edit: och nu nästa Violaspelare som dör vid kontakt... Har alltid gillat Fiorentina, men något säger mig att jag är färdig med den känslan efter ikväll.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Edit: och nu nästa Violaspelare som dör vid kontakt...
Har alltid gillat Fiorentina, men något säger mig att jag är färdig med den känslan efter ikväll.