Den skiten du skrev var jävligt provocerande för mig. Du skrattade åt att det går dåligt för oss. Då blir jag förbannad helt enkelt. Har ingen diagnos så det kan du glömma. Bara ett hett temperament. Får allt svårare att tygla det tyvärr.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Den skiten du skrev var jävligt provocerande för mig. Du skrattade åt att det går dåligt för oss. Då blir jag förbannad helt enkelt. Har ingen diagnos så det kan du glömma. Bara ett hett temperament. Får allt svårare att tygla det tyvärr.