Fotboll

Grupper · 17590 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2547596

Sv: Superettan
{10299}:

Nej, men dessvärre är nästan allting annat också skit. Har bara jobbet kvar nu. I övrigt är det bara förlorat. Därför som jag är så lynnig här och på andra ställen.

Svarskommentarer

Sv: Superettan
DJ Hemp: Idag förlorade vi bara med ett mål! Hurra!
Är DJ på väg att sätta försvarsspelet?

Sv: Superettan
DJ Hemp: Tränar-DJ har fortfarande inte satt försvarsspelet, det måste ske snart. Dock ofördelaktigt att ha samtliga topplag på rad i schemat, snacka om maxat oflyt.

Men det är bara att hoppas att nummer 3 tar och höjer prestationen med några 1000%. Tappat räkningen på antalet höjdpunkter han är med i som statist.

Sv: Superettan
DJ Hemp:

Kanske dags att ta Utsikten på allvar nu, verkar spela med ett enormt självförtroende, hoppas Brage kan slå BOIS imorgon så går vi upp på samma poäng.

Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna