Idiotiskt uttalande av Grankvist. Såg inte ens finalen, trots att jag gillar Inter. Säger det mesta. Tål inte se den där norska broilern helt enkelt. Ett bra val att skippa CL läste jag i efterhand.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Idiotiskt uttalande av Grankvist. Såg inte ens finalen, trots att jag gillar Inter. Säger det mesta. Tål inte se den där norska broilern helt enkelt. Ett bra val att skippa CL läste jag i efterhand.