modomille: "Ja på den här nivån så får du leta länge om man ska hitta någon reko ägare eller ägargrupper"
Det kommer aldrig gå att hitta ägare som är reko, därav behovet av medlemsägda föreningar. I realiteten står vi då endast kvar med de tyska klubbarna i europatoppen. Då borträknat Leipzig, Wolfsburg, Hoffenheim och Leverkusen som är ägda av företag eller en enskild ägare som i fallet Hoffenheim.
" Det hade fortfarande varit en vinst för fotbollen om Inter vinner även om det är en liten vinst. "
Håller inte med, gränsen är redan passerad när oligarker äger. Oavsett om det är kinesiska, jänkar, finska eller Silvio Berlusconi-oligarker.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
"Ja på den här nivån så får du leta länge om man ska hitta någon reko ägare eller ägargrupper"
Det kommer aldrig gå att hitta ägare som är reko, därav behovet av medlemsägda föreningar. I realiteten står vi då endast kvar med de tyska klubbarna i europatoppen.
Då borträknat Leipzig, Wolfsburg, Hoffenheim och Leverkusen som är ägda av företag eller en enskild ägare som i fallet Hoffenheim.
"
Det hade fortfarande varit en vinst för fotbollen om Inter vinner även om det är en liten vinst.
"
Håller inte med, gränsen är redan passerad när oligarker äger. Oavsett om det är kinesiska, jänkar, finska eller Silvio Berlusconi-oligarker.