modomille: "Ja fotbollen är inne på en farlig väg. Kommer bara gå utför härifrån tyvärr. Tur så har vi vår hockey kvar."
Den där tilltänkta superligan är ju vad som hade blivit Europas motsvarighet till jänkarligorna, så rent krasst är det tvärtom. Hockeyns topp har vi aldrig haft och dessutom är det ju en stor del av lagen i Champions hockey League inte heller är medlemsägda. Mer sannolikt att oligarker går in mer i ishockeyn, brödernas...
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
"Ja fotbollen är inne på en farlig väg. Kommer bara gå utför härifrån tyvärr. Tur så har vi vår hockey kvar."
Den där tilltänkta superligan är ju vad som hade blivit Europas motsvarighet till jänkarligorna, så rent krasst är det tvärtom. Hockeyns topp har vi aldrig haft och dessutom är det ju en stor del av lagen i Champions hockey League inte heller är medlemsägda. Mer sannolikt att oligarker går in mer i ishockeyn, brödernas...