Så var det. Lätt att glömma vissa saker. Men fint ändå. Hur som helst borde Les Bleus ha vunnit VM 1982. Italien tog sig vidare med minsta möjliga marginal fram till semin, då man plötsligt och från ingenstans blommade ut. Lite typiskt för dem. Allt eller inget liksom.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Så var det. Lätt att glömma vissa saker. Men fint ändå. Hur som helst borde Les Bleus ha vunnit VM 1982. Italien tog sig vidare med minsta möjliga marginal fram till semin, då man plötsligt och från ingenstans blommade ut. Lite typiskt för dem. Allt eller inget liksom.