Jaji, man fick känslan att det värvades spelare bara för deras tokiga namns skull. För inte presterade de särskilt bra fotboll. Förvisso kom vi sist i Allsvenskan 1991 med endast tio inspelade poäng, men den säsongen var det endast tio lag i serien så där fanns inga räddningsplankor överhuvudtaget (bortsett från den där Kvalsvenskan som följde)). Ifjol fanns där lag som vi hade kunnat hålla bakom oss om vi hållit minsta någorlunda standard.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Jaji, man fick känslan att det värvades spelare bara för deras tokiga namns skull. För inte presterade de särskilt bra fotboll. Förvisso kom vi sist i Allsvenskan 1991 med endast tio inspelade poäng, men den säsongen var det endast tio lag i serien så där fanns inga räddningsplankor överhuvudtaget (bortsett från den där Kvalsvenskan som följde)). Ifjol fanns där lag som vi hade kunnat hålla bakom oss om vi hållit minsta någorlunda standard.