SuneMangs: Ja sågningen är på sin plats men tror knappast att det kommer göra spelarna bättre. Lite svårt att förstå att klubbarna ställer upp på sånt här. Men kanske bättre att ”mota Olle i grind”
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Ja sågningen är på sin plats men tror knappast att det kommer göra spelarna bättre. Lite svårt att förstå att klubbarna ställer upp på sånt här. Men kanske bättre att ”mota Olle i grind”