Fotboll

Grupper · 17590 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2551747

Sv: Diverse
SuneMangs:
Fattar vad du menar om att dissen i sig var lite lustig. Men det ska vara kortbyxor och inte badbyxor. XD Nåja. Full som en kastrull och så vidare.

"Då skreks det liknande till spelarna både under match och efter, tycker det är onödigt eftersom spelarna vet att dom är usla redan, det är ingen konstruktiv kritik direkt.
"
Pinsamt för andra fans att få föreningen förknippad med folk som ropar horor och allt annat vad som ropats till Rödin och Company.


"
Hoppas vidare att en mental coach är beställd och arbetar för fulla muggar i detta nu. Istället för Olas "speeddejting" (ni får googla, är lat idag).
"
En psykolog och inga lallande mentala coacher. Men Ola verkar ju inte pluggat åt sig allt för många högskolepoäng.

Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna