Fotboll

Grupper · 17587 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2553087

Sv: Diverse
Ämnet "diverse" känns klockrent eftersom nivån på merparten av de allsvenska klubbarna internationellt är riktigt usel. Ikväll har Kalmar FF och Djurgårdens IF hemmamatcher mot FC Puynik från Armenien respektive Schweiz. Både KFF och DIF förlorar. Men man gör det på hemmaplan? Ska man någonsin ha någon chans att avancera ett pyttekliv internationellt så bör man iallafall vinna sina hemmamatcher. Säger inte att Kalmar eller Djurgården har förlorat, men visst fan är nivån på de allsvenska "toppklubbarna" klappkass?!

Svarskommentarer

Sv: Diverse
Rip Kirby: Tur vi har Häcken som får med sej oavgjort från svårspelade Färöarna.

Djurgården är klubben med go......zzzzz

Svensk fotboll är inte på topp, Laget framförallt känns långt borta

Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna