Inlägg: 2555257
Svarskommentarer
Sv: Premier League
SuneMangs:
Vi ses? Jag håller på Liverpool och dom åker nog inte ur ;)
det gör inte WH heller, jag vet att du känner ditt eget lag men jag tycker Luton, Bournemouth och Burnley känns mycket sämre på papperet. Tror Everton får det svårt med men de klarar sig.
WH blir någonstans där jag tippat dom. jag lovar dig
Vi ses? Jag håller på Liverpool och dom åker nog inte ur ;)
det gör inte WH heller, jag vet att du känner ditt eget lag men jag tycker Luton, Bournemouth och Burnley känns mycket sämre på papperet. Tror Everton får det svårt med men de klarar sig.
WH blir någonstans där jag tippat dom. jag lovar dig
Jag kan mitt West Ham och har varit med förut. Vi överlevde knappt förra säsongen, mycket tack vare Rice. Nu är han borta. Vi ses i Championship nästa år.