mattias - 74: Tycker inte det där var rött...
Inlägg: 2559277
Svarskommentarer
Sv: Premier League
{10299}:
Inte jag heller men domarn dömer, experterna var överens, dock måste jag erkänna att VanDijk har tappat rejält sedan han kom.
Tror man tar rött för att Gordon är före i situationen, och van dijk stämplar honom säker av misstag innan han tar bollen
Tror de tar det som en frilägesutvisning men man har sett värre situationer som inte blivit något alls
Inte jag heller men domarn dömer, experterna var överens, dock måste jag erkänna att VanDijk har tappat rejält sedan han kom.
Tror man tar rött för att Gordon är före i situationen, och van dijk stämplar honom säker av misstag innan han tar bollen
Tror de tar det som en frilägesutvisning men man har sett värre situationer som inte blivit något alls
+ 1