Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2560954

Sv: Diverse
dempa: Bayer Leverkusen kommer definitivt vara sevärt, de spelar aldrig med handbroms i. Sedan brukar de ha ett rejält supporterfölje.
Lär bli sevärda möten.

Svarskommentarer

Sv: Diverse
Erol Ateceae:
"Bayer Leverkusen kommer definitivt vara sevärt, de spelar aldrig med handbroms i. Sedan brukar de ha ett rejält supporterfölje.
Lär bli sevärda möten.
"

Helvete vad rätt man fick. Häftigt för de som var på plats på Ullevi och kan säga att de sett Europas invincibles.

Sedan år 2000 har ingen annan förening lyckats med vad Vizekusen åstadkommit.

Sv: Diverse
Erol Ateceae: S.k. ödesmatch. Vi slår väl Hitlers födelseland ikväll, eller?

Allt annat är inte bra.

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna