Nu har Brage tagit 4 poäng av de 2 topplagen i Superettan på de senaste 2 matcherna, Brage har alltid varit höstens lag heter det, verkar bli så denna höst med ;)
mattias - 74: Var just på Gefles match och de vann med 1-0. Men idioterna i bortasektionen expoloderade nåpgot och det lät så högt eftersom jag satt bara 2 sektioner borta.. Skit läskigt.. Jävla missfoster.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer